klant:

Jumbo supermarkten

project:

vergroot de vers beleving voor de bezoekers van de Jumbo Foodmarkt

Om de winkel belevenis van de bezoekers van de Jumbo Foodmarkt nog plezieriger en completer te maken vroeg Jumbo ons om een passende communicatie en design stijl te ontwikkelen voor deze foodmarkten. De daaruit voortgekomen zogenaamde helden posters kenmerken zich door een ‘casual’ stijl van vormgeven met een beperkt aantal elementen in de lay-out en het gebruik van steeds dezelfde lettertypen. Daardoor communiceren ze hun boodschap duidelijk en krachtig. De sympathieke posters hebben een duidelijke ‘foodie’ uitstraling en vergroten de vers belevenis van de winkels.

Inmiddels is deze Foodmarkt design stijl niet alleen vast onderdeel geworden van de in-store communicatie voor alle Jumbo supermarkten in binnen- en buitenland maar hebben we deze design stijl ook als inspiratie gebruikt voor de designstrategie van de verpakkingsdesign van het Jumbo huismerk. Wij zijn er heel trots op dat we kunnen bijdragen aan het succes van Nederlands leukste supermarkt en aan een positieve winkelbelevenis van al die Jumbo consumenten.