klant:

Soof

project:

het ontwikkelen en introduceren van Soof, een merk met een missie

Het succesverhaal van Soof is het verhaal van Daan en Nicole, twee ervaren ondernemers met een missie, changemakers die de frisdrankmark opschudden. En bij OD zijn we er trots op dat we ze daar een beetje mee hebben mogen helpen.

Soof gelooft in een nieuwe generatie dranken, zonder onnodige toevoegingen, en wil het voor de consument makkelijker maken om een bewuste keuze te kunnen maken. 

In 2015 ging Nicole als foodie zelf in haar keuken aan de slag, roerend in een pannetje. Tweeënhalf jaar later waren de Soof siropen een feit. 100% natuurlijke siroop, gemaakt van niets anders dan fruit, groenten en kruiden. 100% transparant, alle ingrediënten staan op de voorzijde van de verpakking.

Alle inzet werd datzelfde jaar beloond met beloond met de Natural & Organic Award. En in 2019 met de Great Taste Award. Ondertussen werd het design van de siropen met de NL Packaging Award beloond in 2018.

Inmiddels is Soof uitgegroeid tot een volwassen merk en is aan het begin van 2020 een ready to drink versie van de siropen aan het assortiment toegevoegd, Soof Sparkling!

Een merk om in de gaten te houden…